Upplever du problem med din TV?
Kontakta i förstahand din tjänsteleverantör, som du har valt för ditt grundutbud eller tilläggsutbud, eftersom dessa har en bättre överblick över eventuella störningar eller underhållsarbeten i deras nät. Om tjänsteleverantören inte kan hjälpa dig kan du kontakta TV-akuten på nummer 0771-10 11 10. TV-Akuten är öppen på vardagar mellan 09:00-12:00 samt 13:00-18:00. Det går även bra att maila support@kalejdo.tv i mån av tid svarar de även under helgen.
Kontaktuppgifter tjänsteleverantörer
Ip sweden | 0300-152 40 | www.ipsweden.se |
Bahnhof | 08-555 771 50 | www.bahnhof.se |
Intertain | 08-124 514 00 | www.intertain.se |
Viasat | 0771-52 20 00 | www.viasat.se |
Frågor och svar
Gå till inställningar i din tv-box, välj föräldrakod. Du får nu alternativet "På/Av" markera raden och tryck okej, din box frågar nu efter en kod. Har du själv ändrat din kod ange din valda kod. Annars anger du grundinställningskoden [9999]. Markera alternativ "Av" och tyck okej. Nu är barnspärren avaktiverad.
Starta med att titta på Vätterhems installationsvideo som du hittar under installation av TV boxen. Under beställ TV kan du läsa mer om olika kanalpaket.
Detaljerad information finner du under TV, internet och telefoni.
Relaterade artiklar
Tack för ditt bidrag!
Hjälpte information på den här sidan dig?